|
fa-IRen-US
X
Confederation News
نمایندگان مجلس یک روز لباس کارگران را به تن کنند
فکوری

نمایندگان مجلس یک روز لباس کارگران را به تن کنند

Article Id :19072927

به گزارش روابط عمومی کنفدراسیون صادرات ایران، محمدرضا مرتضوی در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن گفت: در حوزه تقنین قوانین فعالان اقتصادی به هیچ عنوان احساس کمی و کاستی نمی کنند اما در شرایط تحریم ها که البته می توان از آن به محاصره کامل اقتصاد ایران نام برد، باید قوانین مزاحم را از پیش روی فعالان اقتصادی و صنعتگران برداریم.  

دبیرکل خانه صنعت و معدن ایران افزود: ما در قوانین کم و کاستی را مشاهده نمی کنیم اما از فردی که دو تومان می گیرد تا قوانین را اجرا نکرده و در کشوی میز خود بگذارد گلایه داریم. این فرد ما را آزار می دهد ولی مبارزه بی امان با فساد امسال سرلوحه کار بخش خصوصی قرار گرفته است.  

وی تصریح کرد: قصد جدی ما این است که بتوانیم امسال با فساد مبارزه کنیم و جلوی هر گونه کجی و ناراستی بایستیم. مرتضوی با بیان اینکه معنای رونق تولید فقط چاپ کردن سربرگ ادارات دولتی و هزینه کردن بیت المال نیست، گفت: رونق تولید به معنای آن است که همه دستگاه های دولتی غم تولیدکننده را بخورند و با رفع مشکلات تلاش کنند از مسائل این بخش بکاهند.  

مرتضوی ادامه داد: نقش وزارت صنعت در این میان بسیار مهم است و امید می رود هیات دولت و دستگاه های اجرایی کنار وزرای تولیدی بایستند. به هر حال رفتارها و برخوردها اصلاح شود ونباید پشت سر وزرا در سازمان های مختلف کارشکنی شود.  

دبیرکل خانه صنعت و معدن ایران ادامه داد: همه دستگاه های دولتی باید در راستای ایجاد آرامش در حوزه صنعت و تولید گام بردارند چراکه رونق تولید بدون سرعت دادن به رفع نیازهای واحدهای تولیدی کاری غیرمعمول است.  

مرتضوی گفت: ما صنعتگران پای خود را بسته ایم تا کنار کارگران خود باشیم و بر این اساس از نمایندگان مجلس و تولیدکنندگان درخواست می کنیم همانطور که یک روز لباس سپاهی به تن کردند یک روز هم لباس کارگران ما در بخش صنعت را به تن کنند و با حقوق ماهیانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی به زندگی خود ادامه دهند.

1577 Rate this article:
No rating
تاریخ انتشار خبر : 7/1/2019 3:40:00 PM

Leave a comment

Name:
Email:
Comment:
Add comment

Name:
Email:
Subject:
Message:
x

Contact Us

  • *
  • *

About Us

Get in touch

  • Tehran , Taleqani St
  • Postal code 4671-15875
  • Phone: 021 88 34 68 30 - 33
  • confederationsaderat@gmail.com
  • Fax: 021 88 34 65 09